De Bosch en Hovenschool in Heemstede viert dit jaar een bijzondere mijlpaal: het 100-jarig bestaan van de school. Op 19 november 1924 werd de school officieel geopend. Al een eeuw lang wordt er op de Bosch en Hovenschool met toewijding en met grote betrokkenheid gewerkt aan de ontwikkeling van leerlingen in de basisschool leeftijd. Het karakteristieke uiterlijk van de school, met zijn historische architectuur en het iconische torentje met de schoolbel boven op het gebouw, vormen een herkenbaar symbool van de rijke geschiedenis van de school.

Ter gelegenheid van dit jubileum worden er diverse festiviteiten georganiseerd, waaronder een feestelijke reünie voor oud-leerlingen en oud-leerkrachten. Ook zullen er gedurende het jaar verschillende activiteiten plaatsvinden om het verleden te eren en de toekomst van de school te vieren.

Directeur, Pieter Gulickx, is verheugd over deze mijlpaal en kijkt uit naar de festiviteiten: “Het 100-jarig bestaan van de Bosch en Hovenschool is een moment om trots op te zijn. We zijn dankbaar voor de vele generaties leerlingen, ouders en medewerkers die hebben bijgedragen aan het succes van onze school. Samen kijken we uit naar de volgende 100 jaar vol inspiratie, innovatie en educatie.”

Voor meer informatie over het 100-jarig bestaan en de festiviteiten kunt u binnenkort vinden op Lustrum 100 jaar - Bosch & Hovenschool (boschenhovenschool.nl)