Directie

De zomervakantie is voorbij waarin iedereen heeft kunnen genieten van de rust en de vrijheid. Maar het is ook goed om weer te beginnen aan de dagelijkse activiteiten in een vast ritme. We zijn dankbaar dat we alle kinderen, ouders en leerkrachten in gezondheid terug mochten zien. Alle nieuwe kinderen en ouders heten we heel hartelijk welkom.

Een nieuw schooljaar betekent dat we als Bosch en Hovenschool weer veel leuke activiteiten zullen gaan doen. De school bestaat dit jaar 100 jaar. Een bijzonder lustrum waar we het hele jaar bij stil staan. De lustrumcommisssie is al geruime tijd met de voorbereidingen bezig. In de nieuwsbrieven wordt u hierover verder geïnformeerd.

In de laatste week van de vakantie hebben alle leerkrachten ervoor gezorgd dat alles klaar staat voor een nieuw schooljaar.

We kijken er dan ook naar uit om er samen, school, leerlingen en ouders, een mooi schooljaar van te maken.

We wensen iedereen een bijzonder fijn schooljaar toe!

Namens het team van de Bosch en Hovenschool

Pieter Gulickx